18:22 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت تخم مرغ

کاهش قیمت تخم مرغ طی یک ماه گذشته
نماد برتر- رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت تخم مرغ از ماه گذشته تا کنون خبر داد.
قیمت مرغ همچنان در اوج/ کاهش قیمت ها از نیمه مرداد
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ برای مصرف کننده در خرده فروشی ها ۱۹هزارو۲۰۰تومان و قیمت هرشانه تخم مرغ ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است.
موقتا جلو صادرات تخم مرغ گرفته شد
نماد برتر- سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: برای جلوگیری از کمبود تخم مرغ جلوی صادرات این کالا موقتا گرفته شده است.
قیمت تخم مرغ اعلام شد
نماد برتر- سازمان حمایت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن، حدود ۲۰.۰۰۰ تومان تعیین شده و با هرگونه افزایش قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب برخورد قانونی خواهد شد.
آزاد شدن صادرات تخم‌مرغ پس از ممنوعیت ۳ ماهه
پایگاه خبری راد: صادرات تخم مرغ پس از ممنوعیت حدود سه ماهه آزاد شد که به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار ممنوعیت آن هم در سال گذشته ضرورتی نداشت.
 تخم مرغ ترکیه‌ای در آینده نزدیک وارد می شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی البرز با اشاره به نقش افزایش تقاضای شب یلدا در گرانی مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار، قیمت 13 هزار و 700 تومان را برای هر کیلوگرم مرغ تصویب کرده است.
متوسط قیمت خرده‌فروشی ۱۱ گروه کالایی خوراکی اعلام شد
پایگاه خبری راد: در هفته منتهی به ۲۳ آذر ماه قیمت گوشت مرغ با افزایش همراه بود، ولی در مقابل تخم مرغ کاهش قیمت داشت.
توزیع تخم مرغ تنظیم بازار!
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در بازار روزهای شهر خبر داد.
واردات تخم مرغ از کشور ترکیه!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی البرز گفت: قیمت هر کیلو مرغ گرم ۱۱ هزار تومان است که البته وابسته به عرضه و تقاضا است؛ اگر مصرف کنندگان از حجم و مقدار خرید خود بکاهند با کاهش قیمت روبه رو می‌شویم .
افزایش بدون دلیل قیمت تخم مرغ در همدان
پایگاه خبری راد: مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه قیمت تخم‌مرغ افزایش یافته است، گفت: خوراک مرغ با ارز ۴۲۰۰ تومان عرضه می‌شود و در تامین هزینه کارگری، بسته‌بندی مشکلی نیست اما هنوز علت افزایش را نمی‌دانیم.
 قیمت خرده‌فروشی ۹ گروه کالایی افزایش پیدا کرد
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته متوسط قیمت خرده‌فروشی ۹ گروه کالایی نسبت به هفته پیش از آن افزایش و دو گروه کالایی کاهش یافت.
کاهش قیمت روغن نباتی
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته برخلاف قیمت خرده‌فروشی ۹ گروه کالایی خوراکی که افزایش یافت، روغن نباتی با کاهش قیمت همراه بود.
قیمت خرده‌فروشی ۱۰ گروه خوراکی افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت خرده فروشی ۱۰ گروه کالایی در هفته منتهی به ۱۱ آبان ماه نسبت به هفته پیش از آن با افزایش و یک گروه با کاهش همراه بوده است.
تخم‌مرغ دانه‌ای ۶۵۰ تومان گران نیست!
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت تخم‌مرغ که در ماه‌های گذشته اتفاق افتاده و همچنان ادامه دارد، از نظر دبیر کانون سراسری مرغداران مرغ تخم‌گذار، روند طبیعی داشته و با توجه به بالارفتن هزینه‌های فنی و بهداشتی تولید، نمی‌توان گفت این محصول پروتئینی گران شده است.
رویای ارزان شدن خودرو و هر آنچه گران شده است!
پایگاه خبری راد: تجربه نشان داده است که در کشور ما هیچ گاه پس از گران شدن چیزی، ارزانی برای کالای مورد نظر رخ نمی دهد تنها شاید قیمت ها ثابت بماند!